Followers

Our 9th Month Anniversary


Assalamualaikum :) Alhamdulillah , hari ni bersamaan 15/01/2011 pukul 1.20a.m dengan rasminya aku nak bagitau dah genap 9bulan aku bersama dgn Hambali . Lama tak ? Lama kan kan kan ? Kalau orang mengandung pun dah nak beranak dah bak kata shipak . Haha . Actually , aku sendiri pun tak percaya aku boleh stay dengan dia sampai harini . Rasa lama gila sebab aku tak pernah couple dengan mana mana laki lama macam ni . Masa berlalu cepat gila sampai aku sendiri pun tak sedaq . Makan tidoq makan tidoq dah sembilan bulan dah . Haha . *aku ingat makan ngan tidoq ja* . F.Y.I , dia dekat PLKN sekarang . Tengah berkhidmat untuk negara la katakan and dia botak sekarang . Tobat lawak ! Hehe . Jangan marah ya bie . Hmm , tak tau la macam mana dia kat sana sekarang . Harap harap baik la . Makan minum dia nasib baik la ada orang yg jaga . Nasib baik la hujung minggu depa bagi pegang handphone . Boleh jugak msg . At least , boleh la lepas rindu . Maklumla , kami jarang berenggang . Hehehe . 

Okay la , kepada Muhammad Hambali , Happy 9th Month Anniversary BIE ! Terima kasih sebab still bersama dgn bby sampai hari ni . Terima kasih sebab tahan dgn karenah bby yg tak mature ni . Terima kasih sebab sanggup dengaq luahan hati bby ni . Terima kasih sebab sanggup dengaq bby dok nangeh mcm budak budak tu and terima kasih untuk segala galanya . Bby nak bie tau yg bby SAYANGGGGGG bie sangat2 ! Cuma bie ja kat hati bby sekarang ni *selain Allah , parents and family* . Bby harap sangat suatu hari nanti Allah akan tunjuk sejauh mana sayang bby dekat bie . And masa tu bie tak kan tanya dah dekat bby , " bby sayang bie tak ? ", " jangan tinggai bie tau ! " , "bby jangan p kat laki lain tau" . Bby yakin suatu hari nanti bie akan tau yg bby ni betul betul sayang bie . Tak caya tunggu la nanti ! :D

Tadi aku sempat OTP dgn dia , ya allahh ! rasa mcm nak nangeh ja bila dengaq suara dia . Rasa macam lama gila tak cakap dgn dia , tak dengaq suara dia . And tadi jugak dia pesan macam macam kat aku . Dia takut sangat aku tinggai dia . Bie jangan risau k , bby tak kan curang or tinggai bie . Hati bby hanya untuk bie :') Bie , jaga diri elok elok tau kat sana . Jangan dok menggatai dgn pompuan lain pulak kat sana . Kalau dapat tau siap la ! Aku tembak hang guna machine gun la ! *kejam sat* . Tp bby yakin la , bie tak kan curang dgn bby . Lagipun bie kata bie tak pandang pompuan lain kan . Bby dah mula risau waktu mula mula bie habaq bie dapat plkn tu lagi . Tp nak buad macam mana kan ? Semua tu untuk kebaikan bie jugak . Aptb -.- Bby mintak maaf bie sebab tidoq lewat dok tulis entry ni . Bby tau bie marah bby dok tidoq lewat lewat ni . Lagipun bby dah terbiasa macam ni . Bby tak tau dah nak tulis apa sebab bby rasa semuanya bby dah cakap dekat bie tadi and yg lain tu biaq bby jela yg tau . Bby tau bie balik ni bie akan buka blog bby . Tak sabaq tunggu bie balik cuti raya cina ni . Boleh kita webby kan sayang ? Kalau bie baca entry ni nanti bby tak tau la apa yg bie akan fikir . hehe. Actually , I just want you to know that i miss you right now . 

Buad masa ni aku cuma berharap hubungan aku dengan dia akan berkekalan . Mungkin orang akan cakap aku ni over and so on tp aku tak kisah . Lantak la apa orang nak cakap pasai aku .  Aku tau jodoh di tangan tuhan tp tak salahkan kalau kita doa dan ikhtiar ? Aku harap sapa yg baca entry ni akan doakan kebahagiaan kami . Maaf kalau aku buad hampa menyampah baca post aku ni tp aku just nak luah apa yg aku rasa . Thankyou :)



You don't have to get into fights
to show me you're strong ,
Babe, it's with you ,
I know I belong .

And you don"t have to me gifts 
to show me you've got money,
We could be poor ,
and I'd still love you Honey .

You don't have to call me every second
to show me you care ,
because I know
you'll always be there .

You don't have to write me poetry ,
Because I know your words are true ,
You don't have to tell me you love me ,
Because I know that you do 


1 comment:

  1. tak menyampah langsung ok hehe
    sweet sangat. kami sukaa entry ni :D
    btw, congrats. semoga kekal. teheeeee :)

    ReplyDelete