Followers

NEW YEAR :)


heyy stalker :) HAPPY NEW YEAR ! welcome 2012 and i wanna say goodbye to 2011 . *tak terlambat lagi kot . sorry tak sempat nak update hari tu . 

SPM candidate memang macam ni . busy la katakan . rasanya aku la orang yg paling lambat 
update pasai new year ni . pejam celik pejam celik hari ni dah masuk hari yg ke-6 .

hmm , i'm gonna miss 2011 damn much . i'm gonna miss all the memories in 2011 . tahun 2011 jugak 
aku pindah . ingat ka boleh stay dekat SMK Dato' Syed Ahmad sampai habis SPM .
huwaaaa . sedih gila :'( tapi nak buad macam mana kan ? life must go on .
i miss my besties . miss nak menggila dgn depa . also miss my first date with him .weee . *gatai .
kayy , sumpah aku akan rindu semua tu !

azam tahun baru ? of course la ada kan . tambah2 aku SPM pulak tahun ni . aku nak
struggle betul betul and i wanna mak my parents proud of me . amin :)
yg lain tu biar lah rahsia k . aku takut aku cakap saja ja tp tak buad pun . hehehe
I WISH ALL MY DREAMS WILL COME TRUE :')




BACK TO SCHOOL








sedar tak sedar dah seminggu kita sekolah . * aku tuju untuk budak budak sekolah macam 
aku ni ja . haha

first week of school was like very suck . rasa tension pulak jadi budak spm ni .
cikgu cikgu pun nampak serius ja . tp yg peliknya aku pun macam semangat pelik ja nak belajaq ,
dalam class pun fokus gila kot . rasanya rajin untuk first month ni la kot . haha

well , dah start sekolah ni mesti guna rule yg sama time aku form 3 dulu lah .
as usual kena kurangkan facebooking , texting and tv pun kena kurangkan jugak lah .
pasal tv tak dak hal lah sebab sekarang memang dah jarang tengok tv . balik sekolah pun 
penat penat . elok sampai rumah dok nampak bantal ja . internet la prob 
sikit sebab aku ni gila online .






k lah , mata pun tak larat nak angkat dah ni . btw esok aku ada kem tau . kem pemilihan pengawas . for the first time aku tercalon jadi pengawas . jangan terkejut k . hahaha . doakan aku terpilih ! teringin nak rasa jadi pengawas macam mana . lagipun setahun ja ;) night , assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment