Followers

Who Is He ?

Assalamualaikum ..

Malam ni aku nak story pasai seorang boy ni . Aku sure hampa semua mesti kenai budak ni . Kalau nak tau sapa dia tengok bawah : ---------->











Do you know him ? Of course la kan . Hahaha . Full name dia Greyson Michael Chance but dia famous dengan nama Greyson Chance . Umur dia baru 14 . Muda gila kan ? Dengan umur semuda tu satu dunia dah boleh kenai dia . Bapak best kan ? Kan seronok kalau aku boleh jadi macam dia . hahahaha . #berangan jela cikin oii . Orang start kenai dia ni daripada youtube kot . #sorry aku pun tak berapa tau sangat pasai budak ni . Tapi aku start kenai dia sebab aku tengok perfomance dia dengan Najwa Latif kat AIM 2011 . Gempak gila depa punya performance . Lepas tu aku tengok kat facebook semua pakat dok cerita pasai dia ni especially girls la kan . Tengok muka dia pun orang dah tergoda :) 

















Ohh God , he's so cute right ? :D Kalau tengok-tengok balik gaya dia ni lebih kurang Justin Bieber kan ? Comel ! hehehe . Lagu dia pun best-best jugak . Layan ja semuaa . Setakat ni lagu dia yang aku tau Waiting Outside The Lines and Unfriend You . Best jugak ah . Kalau tak percaya try la dengaq . Hahaha . For more info , search lah dekat google . Lagi senang !



Jeles aku ngan budak nih . Kan best kalau aku kat tempat dia  . HAHA
#berangan terok 


No comments:

Post a Comment