Followers

Take It Easy

Assalamualaikum ..


Hari ni dah masuk bulan november . 1/11/11 . Cantik kan tarikh ni.
Sebab aku suka tarikh ni la tetiba aku rasa nak update blog aku ni .
Actually , aku takdak apa apa pun nak cerita
tp disebabkan mood aku nak mengarang 
tengah ada so update jela kan ? :D


Aku just nak cita yg
hari sabtu hari tu aku gaduh lagi ngan dia .
Kali ni aku merajuk agak teruk la sebab aku 
geram sangat ngan dia .
Awak suka kan bagi saya marah kan bie ?
Seronok ja boleh cari pasai .
Rasa macam nak cubit cubit ja awak tahu ?
Nasib baik la kita dok jauh .
Aku taktau la apa salah aku sampai dia nak tuduh aku
and kata macam macam kat aku .
Tak perlu la hampa tau dia kata pa kat aku tp
dia memang suka sangat la bab kata mengata kat aku ni .


Mula mula aku ingat nak merajuk lama la ngan dia tp aku
tak sampai hati la . Aku cakap nak off phone
tp haram tak off pun . *gedik . Aku nak tengok
la dia nak cari aku ka dak . Dia sayang aku mesti
la dia akan cari aku kan . Kan lagi syok kalau
aku boleh update pasai ni hari aku gaduh 
ngan dia tu . Baru ada feel 
kan ? Hehe


Gaduh teruk macam mana sekali pun
aku tetap tak kan tinggai dia . Biaq la nak jadi 
pa pun aku tak kan tinggai dia sebab aku dah sayang
dia sangat sangat . Aku tak sanggup
tengok dia sedih sebab aku . Kita dah 
6bulan kan bie ? Harap harap kita
boleh kekal sampai bila bila k .


Bie , lepas ni takmau buat perangai dah nah .
Dok elok elok ja tau . Jaga hubungan kita ni kalau awak 
sayang saya . Tolong k ? Saya nak happy happy ja ngan 
awak . Boleh kan ?


Ok lah , dah lewat ni . Aku stop sampai sini ja k .
Dah ngantok . Nanti kalau aku rajin aku
update lagi ya . *bajet ada orang nak baca
entry aku ni . HAHA 
BABAI !

No comments:

Post a Comment