Followers

Results

Assalamualaikum ..





Heyy peeps :) Do you wanna know my final exam results ? Haha . Err , it's sucks ! Baru ja dapat tadi result keseluruhan . Honestly , i'm not satisfied with my results . Now , i'm realise that i'm not ready yet for SPM 2012 . 2012 ? Yeahh , next year . Pejam celik pejam celik sampai la . Sempat lagi ka nak study ni . Yang form 4 pun tak ketahuan lagi macam mana la nak belajaq yang form 5 nanti . Jenoh la nak kena cover . Ramai yang cakap i still got a time but tengok budak form 5 tahun ni tengah jawap exam aku dah mula nervous . Aku ni sembang ja kemaih tapi nak pegang buku pun malaih nak baca lagi la . Tunggu esok nak exam baru hari ni nak buka . Time tu baru la nak gelabah bewakk :D Padan la result aku hampehh kan ? Yang tu wajib la result aku tak pernahnya elok . Naik sekolah menengah ni no satu jangan harap la nak dapat . Mak pak hantaq p sekolah suruh belajaq tapi belajaq tak tera mana pun . potpet potpet ja lebih . *beletiaq sat . ngee . Nak tengok result aku tak ? Mesti takmau kan ? Tapi aku tak kira nak tunjuk jugak . Bangga ! haha


loading....


  • B.M            [76]
  • B.I              [75]           
  • P.I              [70]          
  • SE              [63]          
  • MT             [68]          
  • M +            [16]          
  • PHY           [46]           
  • CHE           [42]           
  • BIO            [43]           
  • SK              [55]           
  • PJ               [58]           
  • IT               [65]              



See , terok en ? Hehe . Takpa takpa , aku ada masa lagi kot . Tahun depan kena struggle betul betul ar . No gossiping , no lepaking and macam macam lagi la :D Tu jela kot . Tahun depan aku tunjuk result SPM pulak kat hampa okayy . Kalau panjang umoq la . Harap harap panjang la nohh . Orang dah panjang dah mintak panjang umoq plak la . Hahaha . *merapu terokk . Ok lah dah tepat pukoi 1.34 a.m ni . Dah mengantuk . Ok guys , see ya ! Goodnight :)




mood : miss my chomot :'(

No comments:

Post a Comment