Followers

HARIMAU MALAYA VS GARUDA

Assalamualaikum ..



Harini aku nak cerita pasai perlawanan bola sepak antara Malaysia dengan musuh ketat Malaysia . Sapa lagi kalau bukan Indonesia kan . For the first time aku tengok bola aku stay depan tv dari mula sampai habis . Semangat kesukanan la katakan . Btw , congrats to all of malaysia football team kerana telah berjaya mendapat pingat emas untuk sukan SEA kali ni . Usya sikit hero-hero malaya kita . Ni haa




skuad harimau muda





keeper terhebat!
Khairul Fahmi Che Mat





Detik-detik kemenangan :)




Seeeee , handsome kan abang-abang kita ni . Hehehe . Apa-pun aku bangga gila Malaysia menang . Allah tu Maha Adil kan ? Macam-macam indonesia buat untuk kalahkan team kita tapi Malaysia tetap bersabar .









Bomoh Indon :p










Indon membakar bendera Malaysia !




Tengok lah jahat ka tak jahat depa ni . Nampak sangat pikiaq tak guna akai kan ? Bikin wa panas ja~ *aku taktau la gambaq ni betoi ka dak. just copy dari fb . Dengan kemenangan Malaysia sekurangnya-kurangnya maruah kita terpelihara . Okayy , malas nak cerita panjang-panjang . Takut termasuk isu-isu yang sensitif pulak . Bye . Assalamualaikum :)





I'M PROUD TO BE MALAYSIAN !!!  

No comments:

Post a Comment