Followers

trial spm is killing me

assalamualaikum...

sorry guys raya hari tu tak sempat nak wish selamat hari raya kat korang semua . 
i think tak terlambat lagi sebab hari ni baru raya ke 12 . raya tahun ni special la tak 
macam tahun-tahun lain . nak tau sebab apa ? sebab cuti raya seminggu ja 
and yang paling teruk sekali hari first sekolah tu trial spm . seriously tengah stres sekarang sebab 
still in mood exam and it was suck . entah bila la nak habis . tension fikir pasal exam
sebab tu tetiba teringat dekat my baby blog ni :)
trial ni baru ja target tak mau ada failed but i don't think so . aku jawab semua paper
nampak sangat macam aku ni tak tau pa especially paper biology tadi .
aku tak tau apa la yang cikgu fikir bila tengok jawapan aku . hehe 
ada dua lagi subject killer yang aku tak jawap . add math dengan physics . aku harap sangat 
dua paper tu aku boleh jawap sebab paper sebelum ni semua lingkop .

kawan-kawan , pray for me yeahhh :) aku nak sangat berjaya dalam hidup macam orang lain tapi 
aku tak tau kenapa susah sangat nak buang sikap malas aku ni . hmmm
by the way malam ni malam merdeka so aku nak ucapkan
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN !
malam ni countdown depan tv jelah . hehe
babai :D



spm candidates 2012

1 comment: