Followers

miss you

heyy peeps ! long time not see you ya . really really miss you guys . sorry cos lama tak update blog ni . dah lama aku tinggai sampai berhabuk , bersawang semua cukup . actually , bukan aku takmau update but sekarang aku takdak lappy arh . ni pun aku boleh update sebab kakak aku balik so guna lappy dia jelah . banyak benda yg jadi kat aku selama beberapa bulan ni tp sorry la sebab tak dapat cerita kat hampa semua . *bajet ramai uh yg baca entry aku ni . HAHA . 

kalau hampa semua nak tau aku tak dok kuala nerang dah sekarang . abah aku kena tukaq pindah balik Baling hujung bulan 4 hari tu . sedih gila ohh kena tinggai membe2 aku kat sana . wehh , aku rindu gila kat hampa ! so bila pindah tempat baru sekolah pun kena baru jugak la kan . SMK BALING that's my new school . sekolah tu not bad la sebab semua orang baik ja ngan aku . cikgu cikgu pun ok ja .

ok la weh , aku pun dah taktau nak cerita pa kat hampa . dah ketandusan idea . haha . nanti kalau aku rajin and ada masa aku update lagi ok . lastly , aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITIRI MAAF ZAHIR & BATIN :)



No comments:

Post a Comment